نزدیک به29000نفرنوآموزدرطرح سنجش نوآموزان مورد ارزیابی قرارگرفتند
درطرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان 28946 نفر نوآموز درسطح استان مورد ارزیابی قرار گرفتند.
یوسف جمال رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان ودبیر طرح سنجش اظهار داشت : درطرح سنجش امسال که بیش از سه ماه به طول انجامید 24619 نفر نوآموزبه مدارس عادی معرفی شدند و 4327 نفر به مرحله تخصصی ارجاع شده اند. وی افزود : تعدادکل نوآموزانی که مشکوک به مشکل بینایی بوده اند 728 نفر، مشکوک به مشکل شنوایی 589 نفر وتعداد کل نوآموزانی که درمرحله اول آزمون سنجش آمدگی تحصیلی نمره لازم را کسب نکرده اند 2464 نفر می باشد. تعداد کل نوآموزانی که بیش از یک مشکل داشته اند 539 نفر می باشد. وی درپایان اظهارداشت : همکاری مناسب والدین ، تلاش عوامل اجرایی طرح ونظارت همکاران ستادی استان وشهرستان قابل تقدیراست .
+ نوشته شده در یکشنبه هشتم آبان ۱۳۹۰ ساعت 12:34 توسط
|