190 نفر از دانش آموزان تلفيقي استان در سطح مدارس عادي از خدمات آموزشي بهره مند مي شوند.

به گفته يوسف جمال رئيس آموزش وپرورش استثنايي استان 33 نفر از آموزگاران آموزش وپرورش استثنايي وظيفه آموزش دانش آموزان تلفيقي رابرعهده دارند. وي افزود : اين دانش آموزان از گروههاي مختلف آسيب ديده شنوايي ، بينايي ، اختلالات يادگيري ، رفتاري وجسمي حركتي مي باشند كه در مدارس عادي مشغول به تحصيل مي باشند .